Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Organizace volejbalového turnaje
Žejdlová, Kristýna ; Slezáček, Milan (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na organizaci turnaje v plážovém volejbale. V teoretické části se zabýváme jednotlivými složkami marketingu. Praktická část se zaměřuje na samotnou organizaci turnaje a jeho následné vyhodnocení.
Provoz a řízení klubu sportovní brokové střelby
Herberger, Daniel ; Málek, Petr (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza, zhodnocení a následné návrhy na zlepšení provozu sportovně střeleckého klubu SSK Activ Sport. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska související s danou problematikou, praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu klubu, jeho konkurence a z toho vyplívající návrhy na zlepšení jak provozu, tak marketingu klubu.
Příjmy organizačních výborů letních olympijských her
Žižka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Příjmy organizačních výborů letních olympijských her Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza hlavních příjmů jednotlivých organizačních výborů letních olympijských her. V práci jsou blížeji analyzovány především příjmy z prodeje vstupenek. Vedlejším cílem je upravení a dopočítání převodního mechanismu pro měny. Zjištěné hodnoty v národních měnách jsou převáděny na CZK roku 2010, tyto hodnoty vyjadřují skutečnou hodnotu, jaká by byla zaplacena v roce 2010, pokud by se olympijské hry konaly v České republice. Metody: V práci je použito pro sběr dat metod sekundární analýzy dokumentů. Základní soubor tvoří letní olympijské hry konané v období 1896-2008, k porovnání jsou přidány i odhady z Londýna (2012) a Prahy (2016, 2020). Zkoumané proměnné jsou: celkový příjem OVOH, příjem OVOH z prodeje televizních práv, příjem OVOH ze sponzorování, příjem MOV z TOP programu, příjem OVOH z prodeje licencí, příjem OVOH z prodeje vstupenek, průměrná cena prodané vstupenky, nejdražší a nejlevnější cena vstupenky na úvodní ceremoniál OH, celkový počet prodaných vstupenek. Pro převod hodnot z národních měn na CZK roku 2010 je použit převodní mechanismus využívající měnových kurzů, parity kupních sil a indexu spotřebitelských cen. Pro vyhodnocení výsledků se používají následující analýzy: trendová analýza pro...
Marketingový výzkum hodnoty značky Puma
Lhota, Filip ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Má bakalářská práce se týká problematiky identifikace hodnoty značky Puma na území České republiky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak je značka Puma vnímaná v české populaci, její známost a spokojenost zákazníků s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definování pojmů v oblasti marketingového výzkumu, hodnoty značky a propagace se budu zabývat v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následnému zpracování dat do konkrétních výsledků. Techniky, které použiji ve své práci, budou elektronické dotazování a interview. Klíčová slova: značka, propagace, sponzorování, marketingový výzkum
Organizace mezinárodního závodu v synchronizovaném plavání Christmas Prize 2012
Ptáková, Lenka ; Peslová, Eva (vedoucí práce) ; Kovařovic, Karel (oponent)
Název: Organizace mezinárodního závodu v synchronizovaném plavání Christmas Prize 2012 Cíle práce: Cílem této práce je rozebrat organizaci celé sportovní akce, najít její nedostatky a připravit návrhy na zlepšení. Dílčím cílem je seznámení široké veřejnosti s pravidly synchronizovaného plavání. Metody: Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila metodu popisné analýzy, elektronického dotazování a neformálního rozhovoru. Výsledky: Z výzkumu vyplynulo, že závod byl velmi kvalitní po organizační, technické i sportovní stránce. Jako největší slabina závodu se ukázal bazén, který nemá dostatečnou kapacitu a nedostatek financí. Klíčová slova: Synchronizované plavání, organizace, sponzorování, management.
Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha
Svoboda, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingovou koncepci I. ČLTK Praha, která identifikuje současný i budoucí stav organizace, stanoví cíle organizace a strategie jejich dosažení, definuje marketingový mix a určí způsob implementace a kontroly stanovených strategií. Metody: V mojí práci jsem využil kombinaci kvalitativního a kvantitativního výzkumu. K definování výchozí situace jsem použil popisný výzkum, konkrétně techniku pozorování. K získání dalších údajů o situaci organizace jsem realizoval interview s manažery organizace. K hodnocení vnějších faktorů jsem uplatnil STEP analýzu. Kvantitativní výzkum představoval marketingový výzkum ve formě elektronického a písemného dotazování. Formulaci slabých a silných stránek klubu, příležitostí a hrozeb jsem uskutečnil pomocí SWOT analýzy, které jsem podrobil také konkurenci. Výsledky: V rámci diplomové práce byla vytvořena marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha. Klíčová slova: Marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, sponzorování.
Příjmy organizačních výborů letních olympijských her
Žižka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Příjmy organizačních výborů letních olympijských her Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza hlavních příjmů jednotlivých organizačních výborů letních olympijských her. V práci jsou blížeji analyzovány především příjmy z prodeje vstupenek. Vedlejším cílem je upravení a dopočítání převodního mechanismu pro měny. Zjištěné hodnoty v národních měnách jsou převáděny na CZK roku 2010, tyto hodnoty vyjadřují skutečnou hodnotu, jaká by byla zaplacena v roce 2010, pokud by se olympijské hry konaly v České republice. Metody: V práci je použito pro sběr dat metod sekundární analýzy dokumentů. Základní soubor tvoří letní olympijské hry konané v období 1896-2008, k porovnání jsou přidány i odhady z Londýna (2012) a Prahy (2016, 2020). Zkoumané proměnné jsou: celkový příjem OVOH, příjem OVOH z prodeje televizních práv, příjem OVOH ze sponzorování, příjem MOV z TOP programu, příjem OVOH z prodeje licencí, příjem OVOH z prodeje vstupenek, průměrná cena prodané vstupenky, nejdražší a nejlevnější cena vstupenky na úvodní ceremoniál OH, celkový počet prodaných vstupenek. Pro převod hodnot z národních měn na CZK roku 2010 je použit převodní mechanismus využívající měnových kurzů, parity kupních sil a indexu spotřebitelských cen. Pro vyhodnocení výsledků se používají následující analýzy: trendová analýza pro...
Marketingový výzkum hodnoty značky Puma
Lhota, Filip ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Má bakalářská práce se týká problematiky identifikace hodnoty značky Puma na území České republiky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak je značka Puma vnímaná v české populaci, její známost a spokojenost zákazníků s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definování pojmů v oblasti marketingového výzkumu, hodnoty značky a propagace se budu zabývat v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následnému zpracování dat do konkrétních výsledků. Techniky, které použiji ve své práci, budou elektronické dotazování a interview. Klíčová slova: značka, propagace, sponzorování, marketingový výzkum
Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let
Palasová, Nicola ; Polišenský, Miroslav (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na mládežnickou složku konkrétního klubu DHC Slavia Praha, na jeho hospodaření s finančními prostředky a na výchovu mládeže. Teoretická část se zabývá vysvětlením obecných pojmů právní normy ve sportovních sdruženích, sportovní reklamou a dále sponzorováním klubů. Praktická část se již zabývá konkrétním sportovním spolkem DHC Slavia Praha. Jeho finančním rozdělením jednotlivých položek a podporou pro lepší práci s mládeží. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení vedení klubu jak by mělo zlepšit chod klubu a více rozšířit mládežnickou členskou základnu.
Organizace volejbalového turnaje
Žejdlová, Kristýna ; Slezáček, Milan (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na organizaci turnaje v plážovém volejbale. V teoretické části se zabýváme jednotlivými složkami marketingu. Praktická část se zaměřuje na samotnou organizaci turnaje a jeho následné vyhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.